dimarts, 10 de febrer del 2009

Corrupció


Sent que la trama de corrupció que li han descobert al PP va començar fa anys, fins i tot que hi havia molta gent que n'havia sentit parlar, però que fins que alguns càrrecs del PP han quedat farts que altres vullgueren traure tant i ho han denunciat, no s'ha pogut investigar (escoltes telefòniques incloses) i s'han aconseguit proves que han dut a l'acusació formal. Em dóna que pensar en tots els rumors que corren per Xàtiva i per altres pobles de favoritismes, prevaricacions i prebendes. Quina vinculació hi havia entre Rus i Llanera? Que té Sarrihogar que s'ho endú tot? Segurament no ho sabrem mai de cert, ni es demostrarà mai res, però no vol dir que no ha passat. Estic segur que passa això i moltes altres coses. És una forma de fer política que no l'entenc, potser perquè no va amb la meua forma de ser. Per a mi la política és un servei al meu poble, al meu país i als meus conciutadans i conciutadanes. Per a altres, només és per a 'forrar-se', per a traure profit almenys, muntar-se festetes, combois, que diu Ximo Corts, i permetre's capricis com la plaça de bous inacabada i impagada que tenim, dominant el paisatge de la ciutat, i tot amb els diners dels altres. Almenys els que han pillat que ho paguen, ja que no ho pagaran tots els que mullen. Com el cartell de gràcies: gràcies de part de tots els que trauen profit que manen aquests.